למה האתר שלכם חייב צ’אט בוט?

כל החברות והעסקים המכבדים את עצמם וברשותם אתר אינטרנט משלהם יחד עם דף פייסבוק – חייבים לאפשר את אפשרות הפנייה המתקדמת ביותר הקיימת בשוק כיום: צ’אט בוט לאתר.
צ’אט בוט לאתר מתבסס על הצ’אט בוט של הפייסבוק, צ’אט אוטומטי בדף הפייסבוק העסקי שלכם ויוכל להיטמע באתר שלכם.
עם יכולות שירותיות מדהימות, אפשרות לאסוף נתונים, לקדם אירועים ומוצרים – רכיב הצ’אט בוט של הפייסבוק באתר שלכם, ישנה את התדמית שלכם מול הלקוחות וישפר את העסקים בעשרות אחוזים.

צ’אט בוט לאתרים וגם בפייסבוק – מה זה ואיך זה עובד?

למרות הביקוש הרב לרכיב צ’אט בוט באתר המבוסס של הצ’אט בוט בפייסבוק, ישנם עסקים שטרם מכירים את המערכת המתקדמת של הצ’אט בוט בפייסבוק שיכול להשתלב גם באתר שלהם.
מערכת הצ’אט בוט היא מערכת אוטומטית שפותחה כדי לעמוד בצרכים ההולכים ומתגברים של גולשים רבים ברשת, כחלק מתהליך האוטומציה שנמשך כבר עשרות שנים, הצ’אט בוט האוטומטי החכם יכול לבצע שיחות ופעולות עם מאות ואלפי לקוחות ברגע, ללא צורך בהתערבות גורם אנושי ובמידה ומעוניינים ניתן לקבוע אופציה למעבר להתכתבות אנושית עם הלקוח שמכתבת עם הצ’אט בוט.
הצ’אט בוט בפייסבוק שנכנס כרכיב לאתר החברה שלכם, מסייע למערכי השירות להתמודד עם פניות מרובות מלקוחות החברה הקיימים והפוטנציאלים או קהלים שונים במקרה של אנשי ציבור.
בנוסף להיבט השירותי, ניתן להרחיב את הצ’אט בוט לביצוע פעולות תפעול, פעולות שיווק וכן פעולות קידום מכירות לצורך הגדלת המכירות והשגת לידים.
את שירותי הצ’אט בוט בפייסבוק משתמשים גורמים רבים בארץ ובעולם: חברות פיננסיות וביטוח, מסעדות, רפואה וטיפוח, אנשים מעולם הבידור, חברות גיימינג, אנשי ציבור ועוד.

בניית הצ’אט בוט, רמתו ואיכותו תלויים במומחה הצ’אט בוט שלכם, כל צ’אט בוט מתחיל עם הגדרות הבסיס ולאחר מכן מומחה הצ’אט בוט מתחיל בשלב התכנות והתאמת הצ’אט בוט לעסקים שלכם.
הצ’אט האוטומטי נבנה על בסיס הצ’אט בדף הפייסבוק העסקי שלכם ורכיב מתקדם שלו מוטמע על גבי דף הנחיתה/האתר שלכם.
הצ’אט בפייסבוק ישוחח עם המשתמשים בצורה של שיחות ממוסגרות, בהתאם לשיטת תיוגים מיוחדת ובהתאם לכללי הקהילה של פייסבוק.

איך משלבים רכיב צ’אט בוט באתר החברה שלכם?

כפי שכבר הבנתם הבסיס לצ’אט בוט הוא פייסבוק, הרשת החברתית כוללת פוטנציאל של עשרות ומאות אלפי לקוחות בישראל.
לכל דף פייסבוק יש צ’אט ועליו בונים את הצ’אט בוט האוטומטי של הפייסבוק, ברגע שהצ’אט בוט מוכן ניתן “לשכפל” אותו כרכיב בתוך האתר שלכם ובכך תוכלו לאפשר את כל ההיתרונות המתקדמים של הצ’אט בוט בפייסבוק גם באתר האישי שלכם.
מומחה צ’אט בוט יוכל לשלב את צ’אט בוט באתר שלכם או שלאחר הבנייה כל גורם האחראי לאתר יכול להתקין את הרכיב לצ’אט בוט שנבנה במיוחד עבורכם. מתקינים קוד JAVA SCRIPT בהדר או בפוטר של האתר וכפתור המסנג’ר יעבוד כראוי.
כמו כן אפשר להגדיר שכל יוזר שישוחח עם הצ’אט דרך האתר יקבל הודעה שונה מאלו שמגיעים ישירות מדף הפייסבוק. יתרון הטמעה נוסף באתר הוא שאפשר להגדיר שכל מי שמגיע דרך מובייל יקבל הודעה שונה מאלו שמגיעים דרך דסקטופ.

מה היתרונות הגדולים של צ’אט בוט בפייסבוק וגם לאתר?

צ'אט בוט לפייסבוק
צ’אט בוט לפייסבוק

הצ’אט בוט בפייסבוק כולל אפשרויות רבות ואיתן גם מגיעים יתרונות משמעותיים הכוללים מתן מענה לשאלות, איסוף מידע ושיווק – תוך שנייה וללא המתנה.
כתוספת משמעותית לשירות שלכם, הצ’אט בוט בפייסבוק ינהל שיחות עם מידע ממוסגר ובלתי מוגבל, הצ’אט בוט יענה על שאלות מאות ואלפי הפונים ויוכל אף לכוון אותם למידע ומקומות באתר שלכם.
לצורך סיוע להיבטים התפעוליים שלכם, הצ’אט בוט יוכל לאסוף נתונים מהפונים, להעביר לטבלה או לטייב ישר במערכת ניהול הלקוחות שלכם, לעדכן על מוצר אחרון שהוזמן ופעולות תפעוליות נוספות.
בנוסף לפעולות השירות והתפעול, הצ’אט בוט בפייסבוק יסייע בפעולות שיווקיות דיגיטליות מתקדמות ויוכל לקדם אירועים, מוצרים ושירותים שונים וכן לאסוף לידים.

מדוע חייבים מומחה אוטומציה עם ניסיון רב בצ’אט בוט?

כל חברה שבחרה בשירותי הצ’אט בוט בפייסבוק ושילבה אותו באתר שלה, הגיעה למסקנה אחת: הצ’אט בוט הפך לפנים של החברות והעסקים ברשת.
ככל שאתם גדולים יותר וככל שהצ’אט בוט שלכם מורכב יותר, כך אתם חייבים מומחה צ’אט בוט עם ניסיון בפרויקטים בתחומים שונים.
צ’אט בוט שנבנה ללא מומחה אוטומציה עם ניסיון בצ’אט בוט, עלול במקרה הטוב להביך אתכם או שלא למצות יותר מכמה אחוזים בודדים מהפוטנציאל שלו – במקרה הרע, אם פניתם לגורם שאינו מספיק מקצועי, הצ’אט בוט יכול לבצע טעויות מול לקוחות ואף לעבור על כללי הקהילה של פייסבוק.
מומחה צ’אט בוט בעל ניסיון רב ומגוון, יבנה עבורכם צ’אט בוט לפייסבוק ולאתר- מותאם, איכותי ובהתאם לתקציב גודל הפרויקט.

עוקפים את ההגבלות של פייסבוק: משלבים את הצ’אט בוט עם מוצרי אוטומציה נוספים!

יחד עם ההיתרונות הרבים של הצ’אט בוט בפייסבוק עליכם לזכור שהגדרות וכללי הקהילה בפייסבוק, מגבילים את הצ’אט בוט מביצוע ללא כל רסן: כך למשל, ישנן הגבלות על שליחת הודעות ספאם למשתמשים.
כדי לעקוף את ההגבלות של הצ’אט בפייסבוק ואף להוסיף ליכולות הדיגיטליות שלכם, ניתן להוסיף מערכות נוספות כדוגמת מערכת לשליחת SMS , המערכת מאפשרת לעדכן את הלקוחות במבצעים, קמפיינים ומסרים ואף לעדכן את הלקוחות בהודעות פרטניות הקשורות לעסק שלכם.
מומלץ לברר עם מומחה האוטומציה והצ’אט בוט על מערכות נוספות שניתן לשלב.

לחזור למשהו ספציפי?